Çalışan Verimliliği için Stratejik ERP Uygulaması
StrategicERP ESS, iPhone kullanıcıları için tasarlanmış bir verimlilik uygulamasıdır. Çalışanların kişisel bilgilerini görüntülemelerine, giriş-çıkış yapmalarına, çalışma programlarını kontrol etmelerine ve izin başvurusu yapmalarına olanak tanır. Uygulama, izin onaylama, harcama talep etme ve alınan izinleri görüntüleme gibi işlemleri de destekler. Ana özellikleri arasında çalışan kendine hizmet, performans yönetimi, maaş bordrosu, izin yönetimi ve harcama yönetimi yer almaktadır.
Uygulama, çalışanların GPS konumuyla giriş çıkış yapmalarını sağlar ve giriş/çıkış düzeltmelerinin onayını alarak geçmiş kayıtları görüntülemelerine olanak tanır. Ayrıca, çevrimiçi maaş bordrosu, harcama ve tatil bakiyeleri kontrolü, duyurular ve çalışan dizini gibi özellikler sunar. HR süreçlerinin otomasyonu ve iş süreçlerine göre otomatik e-postalar ile kullanıcı deneyimini geliştirmektedir.